ÚJ EXTRA KAMPÁNY TÁMOGATOTT TAGOKNAK

Bármilyen helyzetben is van a világ illetve a munkaerőpiac, az utolsó 10 évre visszavetítve látszik, hogy folyamatos növekedést mutat a munkaerőhiány. Időnként mégha vannak is bizonyos krízis helyzetek a világban, mint korona vagy háború, amik a változásokat megzavarni látszanak, hosszú távon a helyzet mégis ugyanaz NÖVEKVŐ MUNKAERŐHIÁNY! Mivel a helyzet változik, nekünk is változtatni kell a stratégiánkon, a nyugodtabb időszakokat fordíthatjuk a felkészülésre, a nehezebb időszakokat, amikor mindenkinek nehéz, a közös építkezéssel tegyük magunknak könyebbé, mert bárki bármit mond, egy biztos, MINDENKI NEM FOG TALPON MARADNI!

Probléma:

Következő extra kampányunkat a meglévő ügyfeleink és más toborzóknál tapasztalt problámák áthidalására dolgoztuk ki. Fő probléma, hogy amikor nagyon kellene nincs aki a hirdetéseket organikusan terjessze azaz ossza. Ez adódhat a toborzóknál is tapasztalt fluktuációból nagyobb cégeknél, vagy más teendők annyira megszaporodtak, hogy egyszerűen nincs rá idő, esetleg letiltotta a facebook az adott profilt, éppen akkor, amikor nagyon kellene a munka.

Megoldás – Hirdetés leírása

Eddig valamelyik általunk kezelt oldalról ment a kampány, és az általunk készített webhirdetés által tudtuk felpörgetni az eléréseket közvetlenül illetve közvetve is, erre a verzióra ezután is lesz lehetőség, sőt az évesbe ill. haviba rendszeresen beszámolt plusz megosztásokban továbbra is csak erre. Viszont az ÚJ EXTRA KAMPÁNYBAN már az ügyfél megosztása jelenti a gyökérmappát, ami mehet közvetlen a saját oldaláról is. Az ügyfél beosztja a hirdetést valamelyik előre egyeztetett, általunk kezelt nyilvános csoportba, ezt legfelülre rakjuk, és onnan, ellenőrizhetően megy tovább az osztás a megadott számban. Ez lehet kép vagy videó formában is. A facebookon egyébként preferáltabb a videó, ezért az első ajándék és próba kampányunknál minden támogatott ügyfelünknek ingyen szerkesztett videó lesz az alábbi lenti minták szerint. Egy képpel, ügyfél által választott (lentiek közül)háttér zenével, 30 s vagy 1 perc körüli hosszúságú változatban. Ez lehetőség lesz mindenkinek arra, hogy felmérjék a benne rejlő lehetőségeket. A képet az ügyfél is adhatja a videóhoz, amit szerkesztés után visszaküldünk.Mi már előtte teszteltük is kipróbáltuk, nagy előnye, hogy az ügyfél profiljának a közvetlen elérése, illetve az oldalának ha arról osztotta be közvetlen elérése is lehetséges. Az ingyen kampány mennyiségének a mértékét befolyásolni fogja, hogy az ügyfél mióta ügyfelünk, illetve mekkora mértékben. Kipróbálására a havi díjjasoknak 2 hónapjuk lesz, az éveseknek négy, utánna elveszik az ingyen lehetőség. Hamarosan mindenkit személyesen és specifikusan tájékoztatunk. Jó üzletet kívánunk minden támogatott tagnak!

Facebook hirdetéseknél használatos videók zenéjénél figyelembe veendő tényezők:

A legfontosabb tényező, hogyha a videónál használatos zene védett, más szellemi értékének számít, és ez a rendszerben is benne van, akkor csak olyan használhatja, aki tudja bizonyítani a jogosúltságát. Ennek hiányában jobb esetben csak a videó hangját tiltják le, rosszabb esetben magát a bejegyzést is. A lenti videók mind egy olyan listából lettek szedve, amik elvileg a facebookon szabadon használhatóak. Jobb egy kevésbé népszerű zene, mint a semmi! Az alábbi listát bővíteni fogjuk, a megfelelő zene az extra kampány videójához az ügyfél által kiválasztható!

01 Háttérzene
02 Háttérzene
03 Háttérzene
04 Háttérzene
05 Háttérzene
06 Háttérzene
07 Háttérzene
08 Háttérzene
09 Háttérzene
10 Háttérzene