Plusz kampányok toborzóknak, ingatlanosoknak, vállalkozóknak egyaránt!

PLUSZ  KAMPÁNYOK NEM MINDIG KELLENEK HIRDETÉSEKNÉL, DE HA KELLENEK, AKKOR NAGYON KELLENEK! ÖNNEK SE LEGYEN KEVESEBB ESÉLYE MINT MÁSNAK A LEGEREDMÉNYESEBB BEFUTÁSHOZ!

AHOL  AZ  ORGANIKUS MENNYISÉGI AKTÍV HIRDETÉSEK ÉS A CÉLZOTT FACEBOOK HIRDETÉSEK KÉZ A KÉZBEN EGYÜTT DOLGOZNAK ÖNNEK! MOST EZT TÉNYLEG NE HAGYJA KI!

Ha egy bejegyzést csak egy helyre teszünk ki, attól ne várjunk akkora eredményt, mintha azt 100 helyre, vagy ugyanazt a bejegyzést 1000 helyre tennénk ki! Ez nem más mint matematika, meg persze az Aktív Online Reklámok alap hirdetési filozófiánk is!

Táblázat alatt található a kiegészítő magyarázat a táblázat részeihez, ill. legalul a Cég ajánlata “Nagy kampány csomag” bővebb leírása is!

Kattintson ide vagy a képre és nézze meg nagyítva:

KATEGÓRIA: I-VI kategóriák, ez I-től felfelé növekvő mértékben a csomag nagyságát jelzik, nyílván ahogy megyünk felfelé úgy nő a csomag minősége és mennyisége is.

CSOMAG ALAP ÁRA: Ez az alap ár csak a megosztásokra vonatkozik, a plusz kérhető szolgáltatásokra nem, azok, ha valaki kéri, a táblázat alapján pluszba vannak hozzászámolva az alap árhoz.

MEGOSZTÁSI SZÁM: Annyi új helyre tesszük ki az adott gyökérmappa bejegyzést, amennyi a megosztási szám. A megosztási szám a konkrét, ügyfél által ellenőrizhető megosztási szám, amit amennyiben ha teljesítettünk, minden esetben az Ügyfélnek ellenőrizhetővé teszünk.(E-mailban átküldjük a linkeket az Ügyfélnek, és akár be van jelentkezve a facebookra akár nincs, a bejegyzés vagy bejegyzések jobb alsó sarkánál a megosztási számot ellenőrizni tudja.)Ha egy bejegyzést csak egy helyre teszünk ki, attól ne várjunk akkora eredményt, mintha azt 100 helyre, vagy ugyanazt a bejegyzést 1000 helyre tennénk ki! Ez nem más mint matematika, meg persze az Aktív Online Reklámok alap hirdetési filozófiánk is ami 2015 óta változatlan!

FACEBOOK CÉLZOTT VAGY BORÍTÓ MARKETINGES PLUSZ TÁMOGATÁS: III-as kategóriától felfelé kérhető pluszba az alap ár felett, az alap árhoz viszonyítva százalékban értendő a költsége. (Pl III-as kategória alap ár 100.000 Ft, 30%, azaz alapárhoz viszonyítva 30.000 Ft a plusz költség, tehát a plusz célzott segítséget a hirdetésekhez ebben a keretben adjuk hozzá, így összesen 130.000 Ft a fizetendő ár.)

PLUSZBA IGÉNYELHETŐ!!! CALL CENTER VAGY NON-STOP ÜGYFÉLSZOLGÁLATI TÁMOGATÁS!: A legteljesebb és főleg a legszínvonalasabb szolgáltatást ennek a lehetőségünknek a hozzáadásával tudjuk nyújtani. Mi részünkről még az is nagy előny, ha Ügyfelünk ezt igénybe veszi, hogy a visszajelzés a hirdetés sikerességéről esetleg sikertelenségéről azonnali, tehát menet közben is van rá lehetőség, hogy módosítsunk a siker érdekében. Ebből követezik, hogy a mi telefonszámunkkal van ellátva a hirdetés, tehát a bejövő hívások kezelését non-stop mi látjuk el, még hétvégén is! Tisztában vagyok vele, hogy bizalmon alapul igénybe vétele, de mivel hosszú távú szerződések ebben a kategóriában nincsenek nálunk, így mindenképp érdekünk, hogy a hirdetés sikeres legyen minden hónapban. Megjegyzem, ez a hirdetési formánk a Cég ajánlata “Nagy kampány csomag” és a Cég ajánlata “Kis kampány csomag” magasságában mindig sikeres is volt. Leghosszabb folyamatos együttműködésünk ebben a formában 6 év volt, és most is tartana, ha az Ügyfelünk nem ment volna nyugdíjba menetközben. Alapvetően általunk hirdetett szolgáltatásoknál és általunk hirdetett állás ajánlatoknál használtuk eddig sikeresen, gyakorlatilag a munkánk mindkettő esetében hasonló volt, a szolgáltatásoknál lényegesen egyszerűbb, hiszen mi sem szakmai bemutatót nem tudunk tartani sem árajánlatot nem tudunk küldeni. Ezekből adódóan Mi kulturáltan felvettük a telefont, feljegyeztük a fontosabb adatokat mint név, helyileg honnan szeretné igénybe venni az adott szolgáltatást és milyen okból. Ezt nagy vonalakban azért, hogy a cégvezető vagy a megbízott amikor elküldjük hozzá az információkat és visszahívja az érdeklődőt, már kicsit előkészültebben tudjon nekiállni egy alaposabb megbeszélésnek. Sokaknak ez is nagy segítség! A toborzási hirdetések ügyfélszolgálatos verzióban több munkát helyeztek ugyan vállunkra, de a siker minden esetben borítékolható volt. Adott volt egy állásajánlatokból felkészített (főbb paraméterek főleg) ügyfélszolgálatos vagy call centeres munkatárs, adottak voltak a facebookra tervezett választékos hirdetések a Mi telefonszámunkkal, és adott volt egy csapat, akik ennek a call centeres munkatársunk munkáját támogatták aktív hirdetésekkel. A bejövő hívóknak munkatársunk a főbb paraméterekből tartott egy tájékoztatót, vagy egyéb dolgokból is amit a megbízó fontosnak tartott, beszélgetés közben munkatársunk a megbízó részére szükséges főbb paramétereket lejegyzetelte, mint jelentkező neve, életkora, végzettsége, gyakorlata vagy egyéb, és ezeket amennyiben a jelentkező hozzájárult, (mivel ő is a felkínált paramétereket tárgyalóképesnek ítélte)továbbküldtük a megbízónak. Mikor odakerült a sor, hogy a megbízó visszahívja a jelentkezőket, már lényegesen könnyebb dolga volt, mert egy részben tájékoztatott, elfogadóbb jelentkezővel kellett beszélnie. Ez a verziónk eddig működőképes volt, és nem kicsit, vendéglátás, gyári munka, raktári munka, építőipari munka, belföld és külföld egyaránt. Egy területen csak egy Ügyfelet tudunk képviselni ügyfélszolgálatos verziónkkal, épp a korrektség miatt, hogy még csak a látszata se lehessen meg annak, hogy esetleg nem vagyunk tisztességesek. A hosszú távú, mindkét fél számára eredményes együttműködés számunkra fontos! Szerződéseink folyamatos, első három hónapban fizetési hó forduló előtti 10 napos felmondási idővel, utána fizetési hó forduló előtti 30 nap felmondási idővel vannak. Szerződésünk 1db A4 oldalon elfér, apró betűs rész és trükközés nincs benne. Mindenkinek adunk NAV online számlát. Senkit nem láncolunk hozzánk szerződéssel, azért vannak hosszú távú ügyfeleink, mert megéri nekik!

Cég ajánlata “Nagy kampány csomag” leírása: Ez a cégünk ajánlata azoknak, akik hirdetéseikkel mennyiséget szeretnének elérni az mellett, hogy a célzott hirdetésekkel amik helyet kapnak benne minőségi elérések is lesznek. 1000 megosztásban ami nem kevés ráadásul a mi telefonszámunk van megadva rajta, hogy a teljes tájékoztatást, ügyfélszolgálati ill. non-stop call-centeres (hétvégén is) szolgáltatásunkkal mi lássuk el. Toborzásnál ill. egyéb szolgáltató cégeknél akár a munkára jelentkezők, akár a szolgáltatásra jelentkezők tájékoztatásáról van szó benne, adunk egy teljes tájékoztatást a munkára jelentkezők esetén, ill. a fontos információkat mint név, életkor, szakma, gyakorlat, nyelv tudás, egyéb végzettség  stb jegyzeteljük beszélgetésünk közben, és a megbízó felé továbbítjuk. Nyílván egy területet nem vállalunk fel több hirdetőnek csak egynek a korrektség végett, tehát ha valaki minőségi ellenőrt gyári munkást keres, ebben az ügyfélszolgálatos verziónkban csak egy cégnek tudunk felvállalni. Annak aki gyorsan mer dönteni és jól persze, mert itt akárhányszor vállaltunk fel hirdetést, mindig messze felül múltuk a várakozásokat és mindig sikeresek voltunk. A facebook célzott hirdetései mellett a “Borító marketinget is igénybe vesszük a csomagban a támogatáshoz, tehát a siker szinte garantált. Természetesen ha valaki szkeptikus, ami természetes a mai világban, kisebb csomagban is igénybe lehet venni, erre van a “Cég ajánlata – kis kampány csomag”, az eszközök ugyanazok, és a hatás is, csak kissebben.

INGYENES AJÁNLATOT AZ ALÁBBI “AJÁNLATKÉRÉS” HIVATKOZÁSRA KATTINTVA KAPHAT, KITÖLTI AZ AJÁNLATKÉRŐ ADATLAPOT, ÉS MUNKATÁRSUNK TÁJÉKOZTATÁSSAL JELENTKEZIK.

AJÁNLATKÉRÉS


“A FACEBOOK ÉRTÉKE ÉS JELENTŐSÉGE NEM KEVESEBB LESZ, HANEM TÖBB! FOLYAMATOSAN NŐ A SZEREPE MIND A GAZDASÁGBAN, MIND A POLITIKÁBAN, MIND AZ ÉLET EGYÉB TERÜLETEIN IS. MÁR MOST ELKERÜLHETETLEN TÉNYEZŐ. AKI EBBE FEKTET BE, ANNAK PÉNZE MEGTÉRÜL, ÉS SOKSZOROSAN!”

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük