Referenciák

“KÖZÖSSÉGI HIRDETŐ A SZÁJHAGYOMÁNY NYOMÁN…”

Régen az emberek esténként összegyűltek utcákon, tereken, vagy épp templomban találkoztak esetleg kocsmában, néha meg a sarki trafik mellett beszélték meg ügyes-bajos dolgaikat Híre ment jónak és rossznak egyaránt, ha épp a fiatal mester ember ügyesebb volt a többieknél, vagy Mariska néni finomabb kenyeret sütött mint mások, annak gyorsan híre ment, szájról-szájra terjedt. Mai felgyorsult világunkban az embereknek már nincs annyi idejük egymással foglalkozni a közösségi helyeken, az utcák és terek veszélyesek lettek, így nem maradt más a híradásra, mint a közösségi platform. Amikor valaki meglát egy olyan bejegyzést vagy épp hirdetést, ami ismerősei, esetleg saját maga számára fontos lehet, az jó esetben lájkolja, még jobb esetben meg is osztja. Nos ez váltotta fel az úgynevezett szájhagyomány útján terjedő híradást, és ebben tudunk mi segíteni, hatékonyabbá tenni, hogy minél több ember értesülhessen egy-egy pozitív, sokakat is érintő lehetőségről. Néha egy-egy jobban sikerólt bejegyzés önálló életre kel, és több tízezren vagy épp több százezren is láthatják a mai kori értelembe vett “szájhagyomány útján”.

Sikereink

Minden hirdetésünk sikeres volt, amikor az ügyfél betartotta a tapasztalatainkból merített javaslatainkat, instrukcióinkat. Nyilván a siker nem egyforma minden területen, és mivel a siker nálunk többnyire belefektetett mérhető munkából táplálkozik, így az eredmény sem egyformán kiugró. Egyszerű hasonlattal élve, ha valakinek van pár zsák cementje, abból ne akarjon házat építeni, mert valószínű max. csak egy kutyaól telik belőle, ellenben ha valakinek van pár kocsi cementje abból már egy komolyabb épületet is ki lehet hozni! Azért pár érdekes történetet megosztanék.

  • 2017-ben, amikor még nem volt ekkora a munkaerőhiány jelentkezett Németországból egy hölgy, hogy közvetítő irodát szeretne nyitni. Mivel már akkor jelentős sikereket értünk el belföldön olyan területeken, ahová mások szerint lehetetlen munkaerőt találni, így bizton ajánlottam neki lehetőségünket Félve vágott bele, noha én tudtam, ha kellő “cementet” tesz a történetbe a siker sem fogja magát váratni. Elkezdtük a hirdetést önálló oldalról. Akkor még a mi stílusunkban készített, un. facebookra tervezett online képek még nem voltak elterjedve, a GIF hirdetések azok meg pláne. Mikor meglátta az elkészült oldalt, az álla leesett, messze felül múlta várakozását. Azt mondják, mindig az első számít, meg a legjobb. Nos ez akkoriban mindkettő volt egyszerre. Elkezdtük az online reklámozást aktívan, egy hét sem telt bele és jöttek a telefonok. Jöttek? Özönlöttek!!! Annyira, hogy plusz kollegákat kellett felvennie maga mellé, akik a telefonokat kezelték, és a tájékoztatást végezték. Olyannyira fellelkesítette a siker, hogy egy másik, vendéglátó vállalkozásában is általunk keresett partnereket, és egy hónapon belül már két önálló oldalról való hirdetése futott nálunk sikeresen. – Határok nincsenek, bárki lehet ügyfelünk akár Németországból vagy Ausztriából is, aki a törvényi feltételeknek megfelel, közösségi adószámmal, euró alapú számlázással, az ottani könyvelések is számlánkat elfogadják! –
  • Ugyanezen ügyfelünknek van egy másik története is, ami sokkal rövidebbnek bizonyult. Amikor elhatározta, hogy elég volt Németországból, és a szíve hazahúzta, a saját tulajdonú ingatlanját el szerette volna adni, de az ottani ingatlanosok olyan horrorisztikus jutalék által segítettek volna neki, hogy szintén hozzánk fordult. Nos mint mondtam, a történet rövid, egy hét leforgása alatt elkelt az ingatlan. Aktív Online Reklámokkal nem csak a munkaerő keresés hatékony, hanem szinte minden! A siker rajtunk nem múlik. Milyen szolgáltatást kínál, mit árul és mennyiért, nos ezek lehetnek buktatók akkor, ha nem körültekintőek az árak megállapításában, de ha valami nálunk nem működik, akkor sehol. –
  • 2018-az történetem jó példa arra, hogy noha már megérezték erősen a munkaerő piaci válságot a cégek, a mi ügyfeleinket ez mégsem érintette. Előző évben több belföldi munkaerő kölcsönző cég képviselője is kért tőlünk ajánlatot, de tovább nem jutottunk. Talán azért mert nem látták benne a lehetőséget, vagy azért mert úgy gondolták, a mi módszerünkkel amit átadtunk (Hozzáteszem csak részben!), ők maguk is lehetnek sikeresek. Hát nem! Nos elárulom, a mi mutatóinkat, még csak meg sem közelítették. Az emberek már csak ilyenek, szeretnék a “cementet” megspórolni még a saját házuknál is. Mindig akad azért kivétel, ahogy akkor is volt egy ambiciózus hölgy aki észrevette a lehetőséget, és úgy gondolta, noha már javában tombolt Magyarországon a munkaerőhiány, azért a mi segítségünkkel akár még mindig berobbanhat. Nos nem kell ecsetelnem azoknak, akik olvasták az előző történeteket a sikerben nekem egy csepp kétségem sem volt. Külföldi hirdetésekkel kezdtük az együttműködést, ami számára olyan lendülettel indult, hogy úgy gondolta esélye lehet a belföldi autógyári piacon is. Igen ám, de ezekbe a gyárakba az ismeretlenből nagyon nehéz bekerülni. Jókor kell lenni jó helyen, és még akkor sem minden biztos. Biztos viszont az volt, hogy vannak hiányszakmák, mint például az autószerelő, akik hiánya némely gyárban már akkora volt, hogy akár még a működésüket is veszélyeztethette volna. Nos ez volt az a bizonyos terület, ahol a kivétel törvényt bont, és ahol ügyfelem bizonyíthatott . Hát bizonyított is, mi is! Olyan jól sikerült a kampányunk, hogy pár nap elteltével ahogy elindult, annyi lett a telefonos jelentkező, hogy amikor egyeztettünk, még akkor is folyamatosan csörgött. Hozzáteszem, itt is egy teljesen új típusú hirdetéssel álltunk elő, ami annyira felkeltette az emberek érdeklődését, hogy pár napon belül hat számjegyű volt az elérések száma. Két héten belül ügyfelem cégének hivatalos szerződése volt Magyarország legnagyobb autógyárával, majd pár hónapon belül minden nagyobb gyárral az országban. Hat hónap leforgása alatt felépített egy száz milliós céget úgy, hogy csak a mi hirdetési lehetőségeinket vette igénybe. A gond csak az volt, hogy nem magának . . . Harmadik egyben befejező történetem jó példa arra, hogy az általunk használt Aktív Online Reklámozás az valójában nem reklám, hanem befektetés, és nem is olyan rossz befektetés!  😉

Ezen az oldalon, és az alábbi facebook oldalakon is minden grafikai szerkesztést, online képet vagy épp vágott, szerkesztett videót mi csináltunk. Magát a webes felületet is, illetve a facebook oldalakat. Minden ügyfelünknek videó borítója van, mindegyiknek van GIF hirdetése, és minden ügyfelünknek az oldala erősen aktív! Van még egy közös dolog minden ügyfelünkben. Egyiküket sem érintette a munkaerőhiány okozta válság!

Gyári Munkák Szállással – ZENTRAL HAUS KFT

Bookbinding Tarapcsik Dinasztia

EU Bejelentett Korrekt Munkák

Tüzeléstechnika

Építőipari Vállalkozás Németország

One thought on “Referenciák”

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Aktív Online Reklámok